sâmbătă, 23 ianuarie 2016

Viaţa ca o vacanţă!

  În sfârşit! S-a aşternut zăpada şi în sătucul nostru. Şi e atât de minunat totul în jur! Căci, deşi natura este măreaţă în orice formă a ei, strălucirea zăpezii îi amplifică frumuseţea şi măreţia. Dar cel mai frumos lucru este că eu şi copiii mei trăim în această splendoare a naturii în fiecare zi. Şi nu ne bucurăm de ea pentru un week-end sau pentru o săptămână de vacanţă, ci am ales să ne bucurăm de ea toată viaţa. Să ne trăim viaţa ca o lungă şi binefăcătoare vacanţă şi să o trăim chiar în mijlocul unui loc care ne îmbrăţişează efectiv. Curtea noastră largă care ţine căsuţa în centru, culmile care ne înconjoară...


                                                Emi, Ana şi Calu

                                                        Bucurie!


                                                                   Satul


   
                                                                    De aici răsare

                                                       şi aici apune soarele.

                                              "La copcă" în mini-lacul nostru îngheţat.

        Iar apa este atât de curată încât o folosim la toate nevoile, mai puţin pentru băut.

Omuleţul lui Emi

Omuleţul Anei

                                                                        Lacul-patinoar

Peisaj din dormitor 

Un apus ce anunţa venirea iernii

Tradiţionala Căpriţă (Emi) confecţionată de noi şi cu care am întâmpinat Anul Nou şi deasemenea venirea iernii.

   Deşi mai avem mult de lucru până când grădina noastră va deveni un loc care să ne aducă autosuficienţa, noi măcar am început. Trăind aici, pentru copii deja se conturează ideea că viaţa nu poate fi altfel, decât ca o vacanţă fără sfârşit şi cel mai bun sistem de viaţă va fi cel pe care şi-l crează singuri.



3 comentarii:

  1. e foarte frumos la voi.Peisajul iti taie rasuflarea. Si mestecenii sunt preferatii mei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dacă ai loc unde să-i plantezi îţi pot trimite.
      Şi eu ţi-am vizitat adesea blogul. Ai multe informaţii utile.

      Ștergere
  2. multumesc!nu prea am loc, curtea noastra e micuta si am pus pomi fructiferi pe unde s-a putut.O sa ma gandesc, poate gasesc un locusor potrivit, si te anunt.

    RăspundețiȘtergere